چشم گنه کار

چشم آلوده کجا، دیدن دلدار کجا ؟



             دل سرگشته کجا، وصف رخ یار کجا ؟



قصه عشق من و زلف تو دیدن دارد



            نرگس مست کجا، همدمی خار کجا ؟



سرِّ عاشق شدنم لطف طبیبانه توست



            ورنه عشق تو کجا این دل بیمار کجا ؟



هر که را تو بپسندی بشود خادم تو



            خدمت عشق کجا، نوکر سربار کجا ؟



کاش در نافله ات نام مرا هم ببری



            که دعای تو کجا، عبد گنه کار کجا ؟


نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا و سحر دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:12 ب.ظ http://little-lady.blogsky.com/

پیش ما بیا !!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ق.ظ

اگه بگی من کیم جایزه بهت یه بوس میدم (سوت)

سلام بله عزیزم چرا که نمی گم می گم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ

تونستی حدس بزنی یا نه ؟

بله شما مریم جون هستی درسته
زندگی یک نفس و اون هدیه به یه همنفس درسته حدسم درسته یا نه مریم جون

بنده نواز چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ http://abha.blogsky.com

سلام عزیز
شرمنده کوتاهی کردم
جبران میکنم
شما خوبی؟
من از شعرت یه کبی برداشتم.
دستت و از دور میبوسم به خاطر لطفت که به من سر میزنی.
یا حق

سلام
متشکرم اختیار دارید ممنون که سر زدین

محمد رضا چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.pc-system.blogfa.com

سلام .
وبلاگ زیبایی داری.
براتون آرزوی موفقیت می کنم.

سلام
متشکرم از لطفتان شما هم موفق و موید باشید

سلام سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ق.ظ

از شعر هایی که در وبلاگ دارید استفاده کردم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد