گفتگوی دل و دلدار

                                 گفت و گوی

                              دل و دلدار

            

گفتم که از فراقت عمری ست بی قرارم

                                            گفت از فراق یاران من نیز بی قرارم

گفتم به جز شما من فریاد رس ندارم

                                            گفتا به غیر شیعه من نیز کس ندارم

 گفتم که یاورانت مظلوم هر دیارند

                                               گفتا مرا ببینند  مظلوم روزگارم

گفتم که شیعیانت در رنج و در عذابند

                                         گفتا به حال ایشان هر لحظه اشکبارم

گفتم که شیعیانت جمعند به یاری تو!

                                           گفتا که من شب و روز در انتظار یارم

گفتم که دشمن تو در فکر محو شیعه ست

                                         گفتا به حال شیعه هر لحظه پاسدارم

                      

                      گفتم که ای امامم از ما چرا نهانی

                    گفتا به چشم محرم هر لحظه آشکارم

                           

 

                            اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات 2 + ارسال نظر
اکبر پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ http://ancel.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلااگ جالبی دارید خسته نباشی اگر مایل به تبادل لینک هستید به من سر بزنید

سلام دوست عزیز
شما هم خسته نباشید .
ممنون از این که به وب لاگم سر زدین

احمدرضا جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://dashtam, dige nadaram

سلام مامان!
این وبلاگت چرا اینقدر غمگینه؟
ولی خداییش بااون شعر سعدیت خیلی حال کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد