همدم نمی بینم

دلم تا عشقباز آمد در او جز غم نمی بینم             دلی بی غم کجا جویم که در عالم نمی بینم

دمی با همدمی خرّم  زجانم بر نمی آید                دمم با جان برآید چون که یک همدم نمی بینم

مرا رازیست اندر دل به خون دیده پرورده                ولیکن با که گویم راز چون محرم نمی بینم

قناعت می کنم با درد چون درمان نمی بینم          تحمل می کنم با زخم چون مرهم نمی بینم

خوشا و خرّما آن دل که هست از عشق بیگانه        که من تا آشنا گشتم دل خرّم نمی بینم

نم چشم آبروی من ببرد از بس که می گریم           چرا گریم کز آن حاصل برون از نم نمی بینم

                              کنون دم در کش ای سعدی که کار از دست بیرون شد  

                                      به امید دمی با دوست و آن دم هم نمی بینم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فطرت شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.ftrat.persianblog.ir

سلام وبلاگ قشنگی دارید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد