نوح کربلا

ای کشتی نجات زمان کشتیم  شکست

                                                افتاده ام به ورطه گرداب خود پرست

در زیر تازیانه گرداب و صاعقه

                                              پشتم خمید و رشته امّید من گسست

دستم بگیر و ساحل امنی ببر مرا

                                              می ترسم از تلاطم موجهای مست

در عرشه سفینه ات ای نوح کربلا

                                             جایی برای آدم کشتی شکسته هست؟

هر کس که دید حال پریشان و زار من

                                              تنها نهاد دست تأسف به روی دست

سوگند بر خدا که تو دریا دلی حسین

                                              باید فقط به لطف تو چشم امید بست  

ُ   

نظرات 2 + ارسال نظر
ترنم بهار دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ http://taranome-bahar.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم پاییز خانوم.
بابا تو که با این شعر هات منو کشتی.
دلت شاد و سایه ات مستدام.
فردا دیگه از پیشت میرم.

علی شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:14 ق.ظ http://www.alisalar.blogsky.com

سلام
ممنون که سر زدی منو با نام( وبلاگ تخصصی آموزش و دانلود نرم افزار ) لینک کنید منم شمارو لینک کردم

سلام سپاسگزارم که منو لینک کردی من هم شما رو لینک کردم موفق و موید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد