به کعبه گفتم تو از خاکی منم خاک، چرا باید به دور تو بگردم؟؟؟

ندا آمد تو با پا آمدی باید بگردی، برو با دل بیا تا من بگردم.

نظرات 8 + ارسال نظر
دوست پاییزی سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
چه جمله های قشنگییییییییییییییییییییی
خیلی عالی بود..
میگم به وب منم یه سر بیا..میدونم که از این پستم خوشت میاد :))

سلام عزیز گلم سپاسگزارم از لطفت عزیزم حتما می آم موفق و سربلند و سرافراز باشی

آقا امیر سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام الیکم و رحمت ا... و برکاته.
اینجانب آقا امیر به عرض می رسانیم که بلاگ شما بسیار زیبا است و ما خوشمان گلدی.
با تشکر.

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته جناب امیر خان حال شما ممنونم که سر زدی و نظر دادی چقدر محبت کردی گلم عزیزم سپاسگزارم از لطفت موفق و سربلند باشی نازنین من

دوست پاییزی چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک
التماس دعا

سلام دوست پاییزی گل و نازنینم سپاسگزارم عزیزم از حضورت من محتاج به دعای تو عزیز پاک و مهربون هستم

ehsan چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام .... با دل هم بیام بازم من دورت میگردم قبله من...

سلام عزیتر از جانم قربون تو برم من تو که نور چشم منی ممنونم از حضورت عزیزم

مریم شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ق.ظ http://gol-e-maryam.blogsky.com

سلام
نمازروزه هاقبول
جمله قشنگیه
عاشقی را شرط اول ناله وفریاد نیست
تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست
عاشقی مقدورهر عیاش نیست
غم کشیدن صنعت نقاش نیست

من آپم یه سربیاخوشحال میشم
موفق باشی
دعافراموش نشه
بای.

سلام خانم گل و نازنین سپاسگزارم از محبت و لطفت من کمی سرم شلوغ بود فرصت نکرده بودم به وبم سر بزنم از اینکه دیر پاسخ دادم شرمنده ام امیدوارم همیشه سربلند و سرافراز باشی نازنین

ترنم بهار یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام به دوست عزیز .
ماه پر فیض رمضان بر شما و خانواده ی عزیزتان مبارک.
وقت افطار و سحر مارو دعا کنید.
مستدام باشید.

سلام بر ترنم بهار عزیزم شرمنده محبتت متشکرم از حضورت ما محتاج به دعای شما عزیز دل پاک هستیم سربلند و سرافراز باشی

شاعران غزل درد پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://ghazaledard.blogfa.com

سلام بر شما و وبلاگ زیبای شما
هدیه به شما دوست عزیزتر از جانم:
دست عشق از دامن دل دور باد!

می‌توان آیا به دل دستور داد؟



می‌توان آیا به دریا حکم کرد

که دلت را یادی از ساحل مباد؟



موج را آیا توان فرمود: ایست!

باد را فرمود: باید ایستاد؟



آنکه دستور زبان عشق را

بی‌گزاره در نهاد ما نهاد



خوب می‌دانست تیغ تیز را

در کف مستی نمی‌بایست داد

سلام بر شما دوست گرامی ممنونم از شما و حضور سبزتان و هدیه بسیار پر معنی تان امیدوارم که همیشه موفق و سربلند باشی

مریم جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ب.ظ http://gol-e-maryam.blogsky.com

سلام
نمازروزه هاقبول
وقتی سرت رو رو شونه های کسی میگذاری که دوستش داری بزرگترین آرامش دنیا رو تو خودت احساس میکنی و وقتی کسی که دوستش داری سرش رو رو شانه هات میذاره احساس می کنی قوی ترین موجود جهانی
من آپم یه سربزن
خوشحال میشم
*یاحق*

سلام دوست بسیار خوب و مهربان ممنونم از حضورت می بخشی که دیر جواب دادم چون مشغول اثاث کشی بودم وسرم حسابی شلوغ بود باز هم سپاسگزارم از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد