یا علی

                 یا علی ذاتت ثبوت قل هوالله احد

                 نام تو نقش نگین امر الله الصمد

                 لم یلد از مادر گیتی ولم یولد چو تو

                 لم یکن بعد نبی مثلت له کفوا احد

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست پاییزی یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:29 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
شعرت خیلی قشنگ بود..

منم خیلی التماس دعا دارم..

سلام گلم ممنونم من محتاج به دعای تو عزیز پاک و خوبم هستم سپاگزارم از حضورت نازنینم

ترنم بهار دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام صحرا خانوم .
این شعرهای قشنگ قشنگ از کجا؟
این شبا هوای مارو هم داشته باش برامون دعا کن عزیزم.
دلم برات تنگ شده.به اعضای خانواده هم سلام برسون .
قربانت بای

سلام علیکم ترنم بهار عزیز ممنونم قربان شما شما باید هوای منو داشته باشی دل پاک و زلالی که شما داری دعاهات هم مستجاب میشه خلاصه شبهای قدر وقتی داشتی سیر و سلوک می کردی این خواهر کوچیکتو فراموش نکن من هم دلم خیلی برات تنگ شده شما هم به خانواده سلام برسانید التماس دعا قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد