فزت و رب الکعبه

                  
فزت و رب الکعبه طنین عدالتى است که فرقش در سحرگاه نوزدهم رمضان با تیغ خشونت جاهلى شکافت و زخم جانش سجاده یکتاپرستى را رنگ خون بخشید. همان طنینى که تا عاشورا و پس از آن کشیده شد و با خطى از خون فارق حق و باطل گردید. فزت و رب الکعبه از حلقومى بیرون آمد که والایى و عظمت روح او را هیچ کس از دوست و دشمن انکار نمى کند و چشم بشریت در برابر بزرگوارى ها و ارجمند ى هایش خیره مانده است.
رادمردى که با دشمنانش با مروت و جوانمردى رفتار مى کرد و در عین حال در برابر گردن کشى ها با قدرت و صلابتى پایان ناپذیر مى ایستاد. سترگ مردى که شرافت و انسانیت از او معنا مى یابند و به جز نبى مکرم هیچ کس در کفه ترازو با او برابر نمى ایستد. همان یگانه اى که همه بزرگان علم و دین و عرفان و ادب ریزه خوار سفره احسان اویند.
بلند همتى که رایت عدل و داد را در بلنداى شکوه پروین کوبید و تلألؤیى که اخلاق و انصاف در جهان دارد مرهون سیره و شیوه اوست. بزرگوارى که در زندگى هرگز از یاد خدا غافل نشد و در برابر یتیمان و فقرا فروتن و در برابر ظالمان وناکثان خشمناک بود و سرانجام فرق سرش از شدت عدلش شکافته شد.
 
میسر نگردد به کس این سعادت         زکعبه ولادت به مسجد شهادت
نظرات 5 + ارسال نظر
دوست پاییزی چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام
جه متن زیبایی بود در وصف این بزرگ مرد دین..
شعرت هم عالی بود..
من خیلی دعا کن خاله خانوم

سلام عزیزم سپاسگزارم من همیشه دعا گو هستم قربونت برم این شمایی که من بیچاره را باید دعا کنی با اون قلب پاکت نازنینم ممنونم از حضورت گلم موفق باشی

مهناز و مریم چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:02 ب.ظ

مریم و مهناز چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ http://ziggy.blogsky.com/

سلام ...خوبی ؟دوست خوبم ببخش که دیر بهت سر زدیم ..راستش یکم درگیر بودیم این روزها ..بهر حال پاییز صحرای عزیز.من و مریم خیلی خیلی خوشحال می شیم که شما هم به جمع دوستان ما اضافه بشید و با هم همسایه بشیم ..در ضمن وبلاگ قشنگی دارید ..مریم قبلا اومده بود و سری زده بود البته نظر نداده بود و به من هم سفارش کرد که بیام ..ما کاملا با تبادل لینک موافقیم ..موفق باشی ..یا علی

سلام عزیزان نازنین ممنونم و سپاسگزارم از حضور گرمتان امیدوارم همیشه سلامت و سعادتمند باشید قربونتون برم التماس دعا

ترنم بهار چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام به خواهر خوبم.
شهادت مظلومانه ی اول شهید محراب حضرت علی (ع) را به شما و خانواده ی محترمتون تسلیت عرض میکنم .
من همیشه دعاگوی شما هستم .به خصوص شبهای قدر حسابی یادتون بودم آخه هیچوقت محبت شما رو فراموش نمیکنم خواهر گلم.
منم از شما التماس دعا دارم.

سلام علیکم به شما خواهر بزرگوار سپاسگزارم از حضورت ما محتاج به دعای شما عزیز پاک دل هستیم موفق و سربلند باشی

مهناز چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ب.ظ

شب قدر است و من قدری ندارم چه سازم توشه قبری ندارم مبادا لیلته القدرت سر آید ... گنه بر ناله ام افزونتر آید.. مبادا ماه تو پایان پذیرد ...ولی این بنده ات سامان نگیرد . التماس دعا ./

سلام مهناز گل عزیزم انشاالله که خداوند در این شبهای گرانقدر همه ما
را مورد لطفش قرار میدهد الهی امین یا رب العالمین ممنونم از حضور سبزت عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد