تنهایى را دوست دارم زیرا بى وفا نیست ...

 

     تنهایى را دوست دارم زیراعشق دروغى درآن نیست ...

 

       تنهایى را دوست دارم زیرا تجربه کردم ...

 

       تنهایى را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ...

 

     تنهایى را دوست دارم زیرا همیشه تنها بوده ام ...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فطرت سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.persianblog.ir

تنهایی رو دوست دارم چون اونجا تو رو پیدا میکنم...محبوب من

من هم با شما هم عقیده هستم چون تو تنهایی که انسان می تونه راحت با محبوب خودش (خدا) درد دل بکنه.

بهارین سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام
ممنونم از اینکه سر زدی
منم تنهایی رو دوست دارم چون مثل خودم همیشه تنهاست...وفای تنهایی گاهی بیشتر از آدم هاست!!!

شادی سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ب.ظ

در نظرات خود صادق نیستید !!!!
این متن ( شنبه اول دی ماه ) را توضیخ دهید :

؛ارزش و اهمیت در آنست که در میان خلق بنشیند و برخیزد و بخورد و بخسبد و در بازار در میان خلق داد و ستد نماید و ازدواج کند و با مردم ارتباط داشته باشد ولی یک لحظه و یک آن در هیچ حالی از خدا غافل نباشد.؛

و حال این متن ( دوشنبه سوم دی ماه ) :
؛ تنهایى را دوست دارم زیراعشق دروغى درآن نیست ...
تنهایى را دوست دارم زیرا تجربه کردم ...
تنهایى را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ...
تنهایى را دوست دارم زیرا همیشه تنها بوده ام ...؛


ضمنا در کجا دیده شده است که پیامبر اسلام ( ص ) یا دیگر معصومین ( علیهما سلام ) بر تنهایی علاقه نشان داده اند ؟ کجا خداوند بر این امر برای بندگان خود تاکید داشته است ؟
منتظر پاسخ شما دوست عریر هستم !

احتیاج به توضیح نمی بینم چون مطلب کاملا روشن و واضحه. سوالی است از عارفی پرسیده شده و ایشان هم به درست جواب داده اند. اما متن بعدی حرف دل خودمه چون همیشه تنها بودم شاید به ظاهر در میان جمعی بوده ام و لی همیشه تنها بوده ام چون همدل نداشتم بعدش هم مگه در تنهایی نمی شه یاد خدا بود در ثانی من کجا نوشته ام که خدا بر تنهایی بندگان تاکید داشته و یا پیامبر (ص) و دیگر معصومین علیمها سلام بر تنهایی علاقه نشان داده اند؟ کجای این نوشته ها همچین چیزی هست ؟ من درست نوشتم برداشت شما نا صحیح بوده در هر حال باز هم از محبتتان سپاسگزارم . مستدام باشید

حمید سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com

دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد
سعادت ان کسی دارد که از تن ها به پرهیزد

من خودم شخصا توی جمع تنها ترم تا وقتی تنهام
تشکر از پست مفیدتان

سلام
ممنونم از لطف شما دوست عزیز شما انتقاد یا پیشنهادی در مورد پستهای من ندارید؟ موفق و موید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد