یا حسین

کاش جانم بود قابل، تا فدایت می شدم

کاش دستم می گرفتی، خاک پایت می شدم

کاش بودم گرد ره، تا می نشستم در برت

کاش بودم خاک، تا خاک سرایت می شدم

کاش ملک عالم از من بود و می کردم رها

ناز می کردم به شاهان و گدایت می شدم

کاش جسمم دفن می شد در زمین کربلا

خاک زوار حریم با صفایت می شدم

کاش خاکم را قضا می ریخت گرد قتلگاه

تا به وقت سجده مهر کربلایت می شدم

کاش می شد رشته رشته عضو عضو پیکرم

روز عاشورا طناب خیمه هایت می شدم

کاش می شد چوب محمل استخوانهای تنم

تا که همره بر سر از تن جدایت می شدم

کاش چون نی سبز می گشتم به دشت نینوا

تا که در آن دشت سوزان، همنوایت می شدم

کاش دست دیر راهب بودم، تا گلاب افشان

بر حسن، دلربایت می شدم

کاش بودم، بوته خاری به دشت کربلا

آشنا با کودک بی آشنایت می شدم

کاش بودم در گلوی شیر خوارت عقده ای

تا جواب ناله وا غربتایت می شدم

نظرات 12 + ارسال نظر
فطرت یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ب.ظ

حسین حسین حسین

جانم فدات حسین حسین حسین

ترنم بهار دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ق.ظ

سلامممممممممم به خواهر خودم
عزاداری هایت قبول در دعاها یتان مارو فراموش نکنید .
به زودی میام پیشتون (بوس) بای

سلام به خواهر بزرگوار و گلم
ممنونم من محتاچ به دعای خواهر بزرگوارم هستم چه خبر خوشی پس می بینمت انشآالله

آفتاب ایرانی دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدی آپم بازهم بیا
موفق باشی

سلام آفتاب جان
خواهش می کنم حتما می آیم

مهناز دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.ziggy.blogsky.com/

سلام ..خوبی دوست و همسایه درجه یک خودم
کارت مثله همیشه حرف نداره
من میام توی وبت تا احساس اراش کنم ...می خواهم بگم
که خیلی خیلی خیلی به داشتن همسایه و دوست گلی مثله تو افتخار می کنم
راستی ببخش دیر شد. دیر اومدم ...می دونی چون می خوام سر سری نخوانم دیر میام ولی وقتی میام که بتونم کامل و بادقت از مطالبت استفاده کن
در اخر می خوام بگم ..دختر خوب و باصفا ...خدا یارت حق نگه دارت

سلام
از لطفت سپاسگزارم مهناز نازنینم این نظر لطفته عزیزم من هم به داشتن دوستانی مثل شما افتخار می کنم عزیزم شماها همتون گلید سربلند و پایدار باشی نازنین

الهه سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام پاییز صحرا جونم
خوبی؟
من چند روز قبل خواستم بیام اما هر کاری کردم نتونستن نظرات و باز کنم...ببخشید دیر شد...این ایام و تسلیت می گم...
امیدوارم همیشه موفق باشی دوست من

سلام الهه جان
ممنونم عزیزم من هم این ایامو به شما تسلیت عرض می کنم سربلند و پایدار باشی

دختری با نقاب پاره چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.divanetarinaghel.persianblog.ir

سلام به دوست گلم.....
مرسی از کامنت خیلی قشنگت .آره راست میگید ما هم مثل ماهی هایی هستم آب همه اطرافشون و پر کرده .اینقدر زیاد که دیگه فراموش کردند اگه فقط چند ثانیه از آب جدا شن چه اتفاقی واسشون می افته.
اما بعضی وقتا دل آدم قده یه آسمون میگیره احساس میکنه خدا دیگه دوسش نداره . خدا همه جا هست جستجو کردن خدا کار احمقانه ایه ولی گاهی وقتا آدم احساس می کنه خدا رو گم کرده .
ای دل به کوی او ٬ ز که پرسم که یار کو
در باغ پر شکوفه٬که پرسد بهار کو
بازم منتظر حضور قشنگتون هستم .
یا علی

سلام عزیزم
خواهش می کنم قابلی نداشت. آره عزیزم همینطوره دل آدم بعضی موقعها بد جوری می گیره اگر کمی دقت کنی می بینی این دلتنگی عصرها جمعه خیلی بیشتره اگه گفتی چرا؟ خیلی دوست دارم بگی چرا ممنونم موفق و پایدار باشی

زرین قلم پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.emamhossein.blogsky.com

السلام علیک یا اباعبداله الحسین (ع)

سلام علیکم دوست عزیز

ممنونم که به " هَل مِن ناصر ینصُرُنی " سر زدید ـ از اظهار لطفتون هم سپاسگزارم

شعر بسیار زیبائی در وصف عشّاق الحسین(ع) نوشتید ـ اجرتون با سید الشهداء(ع)

بازم پیش ما بیاین

التماس دعا

علی علی

دختری با نقاب پاره جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام....
چه اتفاق جالبی الان غروب جمعه هست منم حسابی دلتنگ .فقط میدونم خیلی دل تنگم نمی دونم چرا.ولی صایب تبریزی یه شعره جالب داره می گه:
در غم فردا سر آمد شلدی امروز ما
تلخ دارد فکر شنبه جمعه اطفال را
البته نمی دونم ما که دیگه از گروه اطفال اومدیم بیرون دیگه واسه چی دلمون میگیره.
بعضیا میگن وقتی جمعه ای میگذره و بازم مثل جمعه های قبل نجات دهنده ما رو در حسرت دیدار میگذاره دلمون میگیره.
به امید روز آمدنش

سلام عزیزم
بله درست گفتی یکی از علت هاش اینکه انشاالله به امید روز ظهورش
و اما علت دیگه اش عصرهای جمعه آقا نظر به اعمال یک هفته ما انسانها می کنند پس عصرهای جمعه وقتی دلت گرفت به من هم دعا کن متشکرم

الهه جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:38 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام
من آپم با یک داستان
سر بزنی خوشحال می شم
موفق باشی

سلام الهه عزیز
چشم عزیزم حتما سر می زنم سلامت و پایدار باشی

جاذبه های گردشگری شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ق.ظ

سلام
از لطفت ممنونم
از شما هم قبول باشه .

سلام شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.ftrat.persianblog.ir

سلام
خوشحال می شم وقت کردید سر بزنید

سلام فطرت جان
حتما می آیم عزیزم

مریم شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ http://roonagh.blogfa.com/

سلام
هر وقت به وب مهناز جون (اینهمه وبلاگ دیدی اینم....)
سر می زدم عنوان پاییز صحرا من و ناخوداگاه به طرف خودش
می کشید اما نمی دونم چرا مرتب به دفعه بعد موکول
می کردم تا اینکه امروز این فرصت پیش اومد و من به شما
سری زدم بعد دیدم این کشش درونی بیخود نبوده و دوست
خوبمون اهل دل.اگه دوست داشتی به من سری بزن
خوشحالم میکنی و خوشحال تر میشم که دوستیمون
عمیق بشه به امید انروز.یا علی

سلام عزیزم
متشکرم از لطفت حتما سر می زنم چرا که نه من هم همین طور خیلی خوشحال شدم که یه دوست نازنین دیگه پیدا کردم موفق و سربلند باشی نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد